پـاریـســـــــــــ کافِه بار

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت پـاریـســـــــــــ کافِه بار


سپاهان درب
تهیه ساندویچ 67 متری در مکزیک+تصاویر
برندگان جشنواره «آوای ایرانی» معرفی شدند
رسیدگی مجدد به پرونده پزشکی «کیارستمی»


قول داده بودم که بنویسم ..از کارهایی که خودم و فرداد انجام دادیم برای شناخت بیشتر هم در ازدواج این روزها فرصت کمه و لیست بلند بالای انجام نداده زیاد دارم اما دوربرم چیزهایی دیدم که ترجیح دادم یک پست اینجا بزارم بلکه بدرد بعضیا بخوره..تا بعد من بیام سرفرصت موارد خودم رو بنویسم.پست زیر حرفهای من نیست ..حرفهای یک روانشناس که از نظر من خوب هست در مورد چگونگی انتخاب شوهر برای خانومها..حتی اونایی هم که ازدواج کردن میتونن فکر کنن و ببینن کجا اشتباه کردن و متوجه بشن کم کاری از خودشون بوده و حداقل تو تصمیمهای دیگه زندگی تحقیق بیشتری بکنن.گردن دیگران نندازن کاستی های خودشون رو.

« شوهر عقل لازم داره.
روی حساب..روی قواعد آینده نگری و دراز مـــدت و اینکه این آدم شخصیتش چیه؟

اینکه این آدم از چه خانواده ایی داره میاد؟ 

اینکه این آدم اهداف آینده اش چی هستن؟

اینکه این آدم در حال حاضر ارزش هاش و رفتارش و گفتارش آیا به هم میخوره؟؟

اینکه این آدم آبرو و حیثیت خودش چقدر براش مهمه؟ و رفتار اجتماعیش چیه؟ و راجع بهش چی میگن مردم ؟؟ ، و تا حالا زندگیشو چه جوری انجام داده؟؟
با رابطه های دیگه ش چطور رفتار کرده؟

عقیده و دیدگاهش راجه به فرزند و زن و زندگی چیه؟عملاً نه به گفته ی خودش...عملاً...من چی میبینم؟رفتارش چیه؟

بعد:
در مورد پول، در مورد داشتن فرزند در مورد ابراز محبت..چه تیپ ادمیه؟
آیا پولش ماله خودشه؟؟یا این که کسیه که پولش در خدمت زن و خانوادشه؟

آیا بچه میخواد؟آیا میخواد به اون بچه سرویس بده یا فکر میکنه بچه ماله زن ،زنه باید بزرگ کنه و او قراره بره کار کنه و آزاد باشه؟؟

آیا من این مرد رو میخوام فرزندان من عینه این بشن؟؟
آیا من به دنیای امروز میخوام فرزندانی بدم که شخصیتشون عینه این مرد باشه؟ و مثله خانوادش؟..حاضرم اینکارو بکنم؟چون این مسئولیت منه به عنوان یه زن

و مهمتر از همه آیا نوعی که این مرد به من علاقه و عشق و یا محبت میده و با من رفتار میکنه اون چیزی ست که من همیشه میخواستم؟؟به من احساس خوبی در مورد خودم میده؟؟
و آیا در دراز مدت اگر هم گهگاهی اشتباه بکنه و رفتار درستی نکنه به خاطر اینکه اغلب مواقع رفتار درستی با من داره آیا میتونم ببخشمش؟

آیا کسیه که به ارزشهای من احترام میزاره؟؟عملاً..نه به گفته..به خواسته های من به احساسات من احترام میزاره؟
آیا کسیه که اگر من فردا روز یا همین امروز باهاش مشکلی در رابطه پیدا بکنم،حاضره با من بیاد سمینار،پیش مشاور،رو خودش کار بکنه یا کسی که میگه بابا این برای دیونه هاست من کمک لازم ندارم؟؟؟!

برای شوهر...اینا چیزایی که مهمه...آیا وقتی که دعوامون میشه میتونیم بشینیم باهم دیگه حلش کنیم؟؟

نه اینکه من چقدر به این طرف تمایل دارم ..جذب همیدگه میشیم ..دست منو میگیره من بیهوش میشم..خب؟؟اینا ماله شوهر نیست...اینا ماله دوست پسر..خیلیم خوبه..این لحظاتم همتون داشتید یا امید هست که داشته باشید

ولی با اون آدم نمیخوایید ازدواج کنید...چون اون حالتی که دوست پسر بهتون میده عقل در اون نیست

زمانی یک زن میتونه از نوعی از عقل استفاده کنه که توش سوالات بالا مطرح باشه و اون مردی که باهاش رابطه داره اون مرد این زن رو بیشتر بخواد تا این زن اون مرد رو.

زمانی ما عقلمون کار میکنه و اعتماد بنفسمون معتبره ؛که مرد رابطه مارو بیشتر میخواد بیشتر دنبالمونه..اون زمانه که ما حاضریم معامله گر بشیمو تا زمانی که اونی که میخواییم نیست "بله" نمیگیم.خیالمون راحته»

یعنی وقتی دلتون گیر کنه از مواضع خودتون پایین میایید ولی ته دلتون ناراحتید و خیالتون از اینده تون با این مرد راحت نیست.

این عملا خیلی مهمه و باید با کسی که میخواید ازدواج کنید حتما فرصت بدید زمانی رو حداقل سه ماه برای شناخت و حداکثر شش ماه..و روی حرفهای طرف مقابل نباید حساب کرد بلکه به رفتارش دقت کنید.کسی که شعار میده مطمئن باشید توی رفتاراش کاریی میکنه که متوجه تناقض حرفهاش با اعمالش خواهید شد.امیدوارم بدردتون بخوره...حتی بدرد خواهرِ شما آقای محترم.



بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلمات کلیدی
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/